marketing-automation

leadstreet blog

Alle HubSpot-producten eenvoudig uitgelegd: CRM, Marketing, Sales en Service Hub

Kudos voor HubSpot. Ze begrijpen immers in Boston dat marketeers en sales moeten samenwerken. Dat we hetzelfde doel ...

Lees verder »

Maak lead scoring niet te complex: deze factoren geven de doorslag

Lead scoring is een geweldige manier om op een automatische manier goede leads te laten bovendrijven. Het proces van ...

Lees verder »

Sales automation: wat een saleskansen laten autoverkopers toch liggen ...

Een duidelijk koopklare klant die in een garage informatie vraagt over een specifiek model, de overname van de huidige ...

Lees verder »

GDPR SOS: waar moet jij als marketeer op letten bij profilering?

Er is geen ontsnappen meer aan de GDPR, de nieuwe privacywetgeving die op 25 mei 2018 in werking treedt. Er lijkt geen ...

Lees verder »

HubSpot als het centrum van je growth marketing stack (en waarom de Scott Brinker nu bij HubSpot werkt) - Inbound 17

Op Inbound 2017 gaf CEO Brian Halligan de richting aan waar HubSpot naartoe gaat. Eén van de belangrijke ontwikkelingen ...

Lees verder »

#mindblown. Je ebooks ungated weggeven op je site. Geniaal of waanzin?

Stel je voor: je geeft al jouw content gratis weg op je website. Zonder landingspagina's en formulieren. Iedereen ...

Lees verder »

CRM vs Marketing Automation: wat is het verschil?

We horen vaak dat de termen CRM en Marketing Automation door elkaar worden gebruikt. Elk van deze twee systemen heeft ...

Lees verder »

HubSpot beste marketing automation tool volgens G2 Crowds rapport

Wij zijn er al jaren van overtuigd dat HubSpot de nummer één is onder de marketing automation tools. Ook het recente ...

Lees verder »