lead-nurturing

leadstreet blog

Stop het manuele giswerk. Lead scoring toont jou de beste leads.

Helaas. Niet alle bezoekers van je site zijn valabele leads. Ze hebben niet alleen verschillende redenen om jouw ...

Lees verder »

Nieuwe klanten werven met BOFU-content (Bottom of the Funnel).

In de Bottom Of the Funnel-fase zijn jouw leads grondig op de hoogte van alle beschikbare oplossingen voor hun ...

Lees verder »

Inbound marketing: met dit contentplan boek je resultaten in 6 maanden tijd

Je bent ervan overtuigd: je gaat starten met Inbound Marketing. Maar hoe begin je er concreet mee? In dit artikel ...

Lees verder »

Lead nurturing: kwalificeer je leads met e-mail drip campagnes

Jij begrijpt hoe je leads moet werven op je site. Op je website heb je relevante content voor je doelgroep ...

Lees verder »

Hoe Dropbox via drip marketing gratis abonnees omzet naar betalende klanten

Heel wat SaaS-producten maken gebruik van het freemium model, waarbij je een basisdienst gratis krijgt maar voor extra ...

Lees verder »

Lead nurturing: sales drip marketing voorbeeld van Adobe's Creative Cloud

Hoe pakt Adobe een lead aan die interesse toont in zijn Creative Cloud, de softwaredienst waarbij programma's ...

Lees verder »

Drip marketing voorbeeld: marketing automation en events bij J. Boye

Events organiseren is best een harde stiel. Je hebt niet alleen een topprogramma dat je moet samenstellen, er komt ook ...

Lees verder »

Drip campagne voorbeeld: Trello’s activatie van nieuwe accounts

Eén van de belangrijkste marketingdoelen van een bedrijf met een SaaS-product is potentiële klanten een trial te doen ...

Lees verder »