Gids A/B testen in email marketing
A/B-testen, ook wel split testing genoemd, is een e-mail marketingexperiment waarbij je jouw doelgroep twee varianten ...
Lees verder »A/B-testen, ook wel split testing genoemd, is een e-mail marketingexperiment waarbij je jouw doelgroep twee varianten ...
Lees verder »Moet jij van je database nog een GDPR/AVR-toestemming ontvangen om ze verder te blijven mailen? Dan tikt de klok ...
Lees verder »Een email in mijn mailbox. Net als je denkt dat niemand nog overweegt om emaillijsten te kopen of te huren ... Bam. Dat ...
Lees verder »Heel wat SaaS-producten maken gebruik van het freemium model, waarbij je een basisdienst gratis krijgt maar voor extra ...
Lees verder »Hoe pakt Adobe een lead aan die interesse toont in zijn Creative Cloud, de softwaredienst waarbij programma's ...
Lees verder »Of het nu gaat om conversie, aandacht van klanten voor jouw product of het opbouwen van een klantenrelatie, een drip ...
Lees verder »Eén van de belangrijkste marketingdoelen van een bedrijf met een SaaS-product is potentiële klanten een trial te doen ...
Lees verder »We horen het vaak bij klanten: het marketingteam is overbevraagd – en tijd is één van de schaarste zaken. Efficiëntie ...
Lees verder »Interessante lectuur?
Mis ons volgende artikel niet!
leadstreet is een inbound marketing company. Met meer dan 40 jaar uitgeefervaring spreekt het DNA van leadstreet content. We helpen onze klanten met inbound marketing, HubSpot, webdesign, lead generation, marketing automation, content marketing en marketing strategie. We helpen je business te groeien.
VOLG ONS
Kantoor België
Juliaan Claerhoutstraat 13
8572 Kaster (Belgie)
BTW 0556.843.742
RPR Gent, afdeling Kortrijk
Kantoor Spanje
AV San José de Calasanz 21
14012, Córdoba (España)
Mail: inbound@leadstreet.be
Tel: 0479/98.12.90, 0486/07.00.92
leadstreet respecteert je
privacy
Algemene voorwaarden
Cookieverklaring
Pas je cookies aan
leadstreet is de eerste HubSpot Diamond Partner in Belgie.
Bekijk onze reviews op HubSpot: