sales

leadstreet blog

Alle HubSpot-producten eenvoudig uitgelegd: CRM, Marketing, Sales en Service Hub

Kudos voor HubSpot. Ze begrijpen immers in Boston dat marketeers en sales moeten samenwerken. Dat we hetzelfde doel ...

Lees verder »

Sales automation: wat een saleskansen laten autoverkopers toch liggen ...

Een duidelijk koopklare klant die in een garage informatie vraagt over een specifiek model, de overname van de huidige ...

Lees verder »

Wijzig je mening over chat bots. 10 manieren om een chat bot écht goed in te zetten op jouw site.

Live chat inzetten op je website? Een uitstekend idee, als je het ons vraagt. Zeker nu chatbots steeds beter worden in ...

Lees verder »

HubSpot als het centrum van je growth marketing stack (en waarom de Scott Brinker nu bij HubSpot werkt) - Inbound 17

Op Inbound 2017 gaf CEO Brian Halligan de richting aan waar HubSpot naartoe gaat. Eén van de belangrijke ontwikkelingen ...

Lees verder »

Vijf redenen waarom een chatbox op je website een echte troef is

Wanneer bezoekers op je website zich klaar voelen om een gesprek aan te knopen, is het zaak om ze die mogelijkheid te ...

Lees verder »

Verkort je salescyclus met de HubSpot Meetings-tool

Een goed gedefinieerd en uitgewerkt salesproces is een absolute must voor het goed functioneren van je salesafdeling. ...

Lees verder »

Wat sales willen? Nu méér deals sluiten. Het State of Inbound-rapport over de prioriteiten en uitdagingen voor sales in 2017.

Salesmensen willen vooral doen waarvoor ze zijn aangenomen: meer deals sluiten. De manier waarop ze dit doen? Die ...

Lees verder »

CRM vs Marketing Automation: wat is het verschil?

We horen vaak dat de termen CRM en Marketing Automation door elkaar worden gebruikt. Elk van deze twee systemen heeft ...

Lees verder »