hubspot

leadstreet blog

Hoe krijg jij de beste prijs voor jouw HubSpot?

Een marketing automation-tool of CRM kies je niet zomaar. Een tool moet immers jouw strategie volgen, niet omgekeerd. ...

Lees verder »

Alle HubSpot-producten eenvoudig uitgelegd: CRM, Marketing, Sales en Service Hub

Kudos voor HubSpot. Ze begrijpen immers in Boston dat marketeers en sales moeten samenwerken. Dat we hetzelfde doel ...

Lees verder »

Inbound 2018: take-aways van het marketingevent van het jaar

Meer dan 250 break-out sessies waren er op Inbound 2018. Hier vatten we de belangrijkste take aways samen van de ...

Lees verder »

INBOUND 2018: Van Funnel naar Flywheel + een pak nieuwe producten

Verwacht het onverwachte, ook bij HubSpot. Elk jaar brengen Brian Halligan en Darmesh Shah, CEO en CTO van HubSpot, hun ...

Lees verder »

INBOUND 2018: HubSpot CMS als stand-alone product.

We hebben er lang op gewacht: het HubSpot cms als een stand-alone product. Tot voor kort moest je ook een actieve ...

Lees verder »

Topic Clusters en Pillar Content: de toekomst van SEO

Vind jij scoren met content lastig in Google? En bestaat jouw strategie vooral uit het maken van héél véél content en ...

Lees verder »

Wijzig je mening over chat bots. 10 manieren om een chat bot écht goed in te zetten op jouw site.

Live chat inzetten op je website? Een uitstekend idee, als je het ons vraagt. Zeker nu chatbots steeds beter worden in ...

Lees verder »

HubSpot als het centrum van je growth marketing stack (en waarom de Scott Brinker nu bij HubSpot werkt) - Inbound 17

Op Inbound 2017 gaf CEO Brian Halligan de richting aan waar HubSpot naartoe gaat. Eén van de belangrijke ontwikkelingen ...

Lees verder »