marketing-automation - pagina 2

leadstreet blog

Stop het manuele giswerk. Lead scoring toont jou de beste leads.

Helaas. Niet alle bezoekers van je site zijn valabele leads. Ze hebben niet alleen verschillende redenen om jouw ...

Lees verder »

Inbound 2016: de nieuwe product announcements

Traditioneel is Inbound de plaats waar HubSpot een aantal nieuwigheden aankondigt. Vorige jaren waren dat bijvoorbeeld ...

Lees verder »

Inbound Marketing en Marketing Automation. Dat is toch te duur voor mijn bedrijf?

Je hebt gelijk. Als je vertrekt vanuit het oogpunt dat Inbound Marketing en Marketing Automation een eenmalige kost ...

Lees verder »

Lead nurturing: kwalificeer je leads met e-mail drip campagnes

Jij begrijpt hoe je leads moet werven op je site. Op je website heb je relevante content voor je doelgroep ...

Lees verder »

Hoe Dropbox via drip marketing gratis abonnees omzet naar betalende klanten

Heel wat SaaS-producten maken gebruik van het freemium model, waarbij je een basisdienst gratis krijgt maar voor extra ...

Lees verder »

Lead nurturing: sales drip marketing voorbeeld van Adobe's Creative Cloud

Hoe pakt Adobe een lead aan die interesse toont in zijn Creative Cloud, de softwaredienst waarbij programma's ...

Lees verder »

Drip marketing voorbeeld: marketing automation en events bij J. Boye

Events organiseren is best een harde stiel. Je hebt niet alleen een topprogramma dat je moet samenstellen, er komt ook ...

Lees verder »

Hoe een effectieve drip campagne opstellen?

 Of het nu gaat om conversie, aandacht van klanten voor jouw product of het opbouwen van een klantenrelatie, een drip ...

Lees verder »