leadstreet blog - pagina 7

Hier schrijven wij stukken waarvan we denken dat ze belangrijk zijn. Dat jij er over moet nadenken. Over marketing, marketing automation, HubSpot en meer. Vragen, tips? Shoot.

Sales automation: wat een saleskansen laten autoverkopers toch liggen ...

Een duidelijk koopklare klant die in een garage informatie vraagt over een specifiek model, de overname van de huidige ...

Lees verder »

Strategic Guide to Account Based Marketing (ABM)

Today’s conventional marketing logic is to cast a wide net across message and channel. The aim to get as many leads ...

Lees verder »

Straffe pillar pages: 5 voorbeelden van goed gestructureerde content pagina's

Wil je jouw website hoger doen scoren in de zoekresultaten, dan doe je er goed aan om niet alleen bij de productie van ...

Lees verder »

Wat we geleerd hebben uit jaren Buyer Persona-onderzoek

De afgelopen jaren hebben we zo'n vijftig Buyer Personas, nou ja, ontwikkeld. We delen je graag onze ervaringen en tips.

Lees verder »

GDPR: waar moet je op letten wanneer je een e-book aanbiedt op je website?

Dat op 25 mei 2018 nieuwe privacywetgeving in werking treedt, zal intussen voor de meesten (hopelijk) geen verrassing ...

Lees verder »

Is double opt-in (GDPR) een lead killer?

Je wil alles netjes doen. De regels volgen. En daarom wil je een double opt-in procedure installeren, in het kader van ...

Lees verder »

Haal méér uit je website: tips voor het optimaliseren van conversie

Ben je blij met de leads die via je website binnenkomen? Ja? Dan is deze post niet meteen voor jou bestemd. Ben je wél ...

Lees verder »

GDPR en het halveren van je database: Onzin? Of eerder 'So What'?

Wie de GDPR-berichtgeving een beetje volgt, krijgt al snel de indruk dat iedereen amper 5% van zijn database zal ...

Lees verder »