Inbound Marketing Week: kennissessie ‘Meer klanten met inbound’ op 3 maart door leadstreet

Johan Vandecasteele
Johan Vandecasteele
20 februari 2015

Content Inbound marketing Events

DELEN

De week van 2 maart is het Inbound Marketing Week, wereldwijd georganiseerd door HubSpot. leadstreet, officiële partner van HubSpot, organiseert voor België op dinsdag 3 maart een kennissessie (09:30-11:30) rond Inbound Marketing en het bijhorende contentproces.

inbound-marketing-week-15-ghent-1

Wat kun je verwachten?
De Inbound aanpak biedt antwoorden op vragen waarmee marketeers vandaag worstelen, zoals het genereren van kwalitatieve leads en de ROI meten van hun marketinginspanningen. Als je inbound correct gebruikt, worden parameters als trafiek, bereik, conversie en ROI perfect meetbaar. We geven je een volledig overzicht van de inbound methodologie, met tal van praktische voorbeelden.

Aanvullend vertelt contentpartner Content Connections hoe jij het bijhorende contentproces intern optimaal opstart. Hoe motiveer en ondersteun je collega’s bij het creatieve proces en hoe kickstart je een slimme contentstrategie om je inbound doelen te bereiken.

New Call-to-action

Waarom Inbound nu relevant is
Jij bent een marketeer, of een bedrijfsleider die het belang van het internet vandaag vat. Je begrijpt dat traditionele marketing (het pushen van reclame via tv, advertenties, …) niet meer werkt. Of toch niet meer efficiënt. Consumenten nemen vandaag zelf het initiatief bij kopen van een product. Hun tocht begint vaak bij een zoekopdracht in Google. Waar ze zich informeren over jouw product én je concurrenten. In deze nieuwe realiteit is het jouw taak niet enkel prospecten te vinden, maar er vooral voor te zorgen dat die prospecten jou vinden.

Daarom ben jij op zoek naar een totale strategie om met die nieuwe realiteit om te gaan. Een strategie die werkt en die implementeerbaar is. Die rechtstreeks klanten oplevert en antwoorden biedt op essentiële vragen als ROI. Als je jouw digitale strategie in resultaten én meetbare cijfers wil omzetten, wordt het tijd om Inbound Marketing op je agenda te zetten.

New Call-to-action

Wat is inbound marketing?
Inbound marketing is een holistische marketingaanpak die zorgt dat mensen jouw merk zelf ontdekken en jij hen kan converteren in klanten. Inbound marketing is zelf zorgen voor een grote instroom van bezoekers naar je website, en hen converteren naar klanten. Dat doe je met sterke, relevante en authentieke content.

Maximum 20 deelnemers!

New Call-to-action

Agenda
09:00 - 09:30 Ontvangst
09:30 - 10:30 Presentatie Inbound Marketing & Marketing Automation  - leadstreet
10:30 - 10:45 Pauze
10:45 - 11:30 Presentatie Content Marketing - Content Connections (Mediahuis)
11:30 - 12:00 Vragen - Babbel

Details
Voor wie? Marketing managers, (digitale) marketeers, sales managers,
of bedrijfsleiders die het belang van het internet vandaag vat en op zoek naar een totale strategie om met die nieuwe realiteit om te gaan.

Wanneer? Dinsdag 3 maart
Hoe laat? Ochtendsessie 09:30 - 11:30 uur.
Duur? 2 uur
Prijs? Gratis

Locatie?
Kantoren Combell nv
Skaldenstraat 121
9042 Gent

Contact? inbound@leadstreet.be
Hashtag?
#leadstreet, #IMW15

inbound-marketing-week-event-leadstreet-3-maart-2015-gent

 

Johan Vandecasteele

Johan Vandecasteele

Als je dit artikel interessant vond, help ons dan met deze content te delen.

Ik ben Johan, een van de oprichters van leadstreet.be en leadstreet uk ltd. Platinum HubSpot Partner. Marketeer, strategist en HubSpot-certified op 14 niveau's. Sportman, foodie, en fan van Fender & PRS.