markmagazine-logo
MARK Magazine

Content website (WordPress)

MARK Magazine (Mediahuis) is een crossmediale publicatie die zich volledig richt op employer branding. Door middel van sterke verhalen brengt het werkgevers en werknemers dichter bij elkaar.
1891-case-study-mark-magazine


Content website (WordPress)

MARK Magazine werkt samen met leadstreet om een contentstrategie te implementeren in een nieuwe website (WordPress).

De volledige scope van het project
  • Concept & design responsive website
  • E-mailmarketing (MailChimp)
  • Content automation via feedengage
  • Lead generation
  • Reporting

Content website (WordPress)

leadstreet realiseerde voor Mark Magazine een contentrijke, responsive website (WordPress), verzorgde de koppeling met feedengage – een content collaboration-tool – integratie met mailchimp, responsive nieuwsbrieven en social sharing.

Voor de realisatie van dit project maakt Content Connections gebruik van feedengage, een content collaboration-tool ontwikkeld door leadstreet.

ientallen journalisten werken samen in en schijven content op maat van dit crossmediaal project (web, print, social). Met verschillende feeds distribueert feedengage content naar de verschillende media en verzorgt het ook feeds naar 10-tallen partners.

Technologieën

  • WordPress
  • Mailchimp
  • Feedengage

Bezoek de website

https://markmagazine.be/

 

leadstreet-case-study-markmagazine-3
leadstreet-case-study-markmagazine-2
leadstreet-case-study-markmagazine-1

Wat Mark Magazine over leadstreet zegt

Praat vandaag nog over jouw website

We horen graag wat jouw doelen zijn, wat je specifieke noden zijn en waar je vandaag vast zit. Geef ons een seintje.

We maken graag tijd voor een gesprek.

(En het kost je niks)

We helpen onze klanten aan ... meer klanten

Lees hier hoe onze klanten voorsprong nemen.

Bekijk alle case studies »