PLAN EEN GESPREK OVER HUBSPOT en GDPR

De keuze van je marketing- en salestools zullen een belangrijke rol spelen bij de GDPR-uitrol voor jouw bedrijf.  0ns advies is dat jij best het lijstje marketing- en/of salestools beperkt houdt, maar vooral de keuze maakt voor bekende, betrouwbare partners. Leveranciers die momenteel een duidelijke focus en roadmap hebben voor GDPR. 

Onze favoriete tool HubSpot zet zwaar in op de GDPR. Als Platinum HubSpot-partner krijgen we inzicht in de inspanningen die momenteel achter de schermen worden gedaan.

Los van de wettelijke aspecten heeft HubSpot recent een nieuw datacenter aangekondigd in Frankfurt, hét financiële centrum van Duitsland. En verder is het 

hard bezig met belangrijke productwijzigingen zodat de compliance met de GDPR in de tool zelf wordt ingebakken. Privacy by design, dus.

Voorbeelden van die aanpassingen krijgen wij eerst in betaversie uitgerold in onze eigen portaal - we houden onze klanten hiervan op de hoogte.

Wil je ook die informatie? Vul hieronder je gegevens aan: we nemen snel contact met jou.

HUBSPOT EN GDPR: IK WIL MEER INFO