leadstreet en Content Connections vormen uniek partnership

Johan Vandecasteele
Johan Vandecasteele
19 september 2016

HubSpot

DELEN

leadstreet, experts in Inbound Marketing en webontwikkeling, en Content Connections, de content-marketingafdeling van Mediahuis, slaan de handen ineen. Samen vormen we een alliantie voor elk merk dat via content en marketing automation aan klantconversie wil doen.

 

content-connections-en-leadstreet-vormen-uniek-partnership-1.png

 

 

Content als basis voor klantenwerving

Het geheim van een succesvol stuk content is dat het de juiste informatie op het juiste moment bij de juiste gebruiker brengt. Die driemaal ‘juist’ scoor je niet alleen door goede content te creëren. 

IJzersterke content creatie beantwoordt aan de noden van je toekomstige klant, en sluit perfect aan bij het DNA van je merk en bedrijf. Met marketing automation technologie om dat alles op een efficiënte manier te beheren, te meten en je content om te zetten in een marketing- en salesproces.

Content en Inbound Marketing: een onafscheidelijk duo

En daarmee liggen de fundamenten voor de samenwerking tussen Mediahuis Content Connections en leadstreet bloot.

Als content marketing experts voor interne en externe partners bij Mediahuis, bulkt Content Connections van de redactionele expertise. Projecten als Mediazine, Securex Human Interest, Mark Magazine of Flanders Today - pas nog winnaar van de prestigieuze CMI 2016-award - spreken boekdelen.

leadstreet beschikt als eerste en enige Platinum HubSpot Certified Partner in België over de meest gekwalificeerde kennis van HubSpot en Inbound Marketing, met klanten als SD Worx, AMPLEXOR, Antwerp Management School, Bloovi en vele andere.

Bundeling van krachten

De uitdagingen voor content en inbound zijn er niet minder om. Ondernemingen worstelen vaak met de technische uitrol van content marketing projecten, terwijl bedrijven die Inbound omarmen, struikelen over content creatie.

Content is de benzine die elke Inbound-motor doet draaien. Goede, relevante verhalen brengen potentiële klanten naar je site, waar je ze in het koopproces binnentrekt, en leiden hen naar het volgende stadium van die funnel, stelt Johan Vandecasteele, oprichter leadstreet.

Het opzetten en uitvoeren van een effectief Inbound marketing plan vraagt een interdisciplinair team waarin techniek, marketing, content en amplificatie 4 belangrijke pijlers zijn.

Bouw je content marketing machine doordacht uit, vanaf de start. Wij bieden nu het totaalpakket: redactionele expertise, marketing techniek en een vergroting van het bereik van je content via de titels van Mediahuis, vat Hans De Loore, Manager Content Connections, het partnership samen.

‘A match made in heaven’, vinden wij, ook al omdat de drijvende krachten achter beide bedrijven een lange, gezamenlijke historiek in het uitgeefvak kennen.

De eerste resultaten van de samenwerking liggen reeds op tafel. Content Connections en leadstreet bieden vandaag slimme content marketing-bundels aan waarmee elke ondernemer of marketeer meteen kan starten. Meer informatie over onze bundels vind je op de website van Content Connections.

Contacteer ons

We horen graag wat jouw doelen zijn, wat je specifieke noden zijn en waar je vandaag vast zit. Nieuwsgierig? Geef ons een seintje. We maken graag tijd voor een gesprek. En het kost je niks.

LATEN WE PRATEN: HOE KUNNEN WE JOU HELPEN

Johan Vandecasteele

Johan Vandecasteele

Als je dit artikel interessant vond, help ons dan met deze content te delen.

Ik ben Johan, een van de oprichters van leadstreet.be en leadstreet uk ltd. Platinum HubSpot Partner. Marketeer, strategist en HubSpot-certified op 14 niveau's. Sportman, foodie, en fan van Fender & PRS.